onsdag 23. september 2009

Et sted å spise?

Musikkinteressen er jo i mitt høysete. Beatles har jeg alltid hatt en forkjærlighet for, mens Rolling Stones har jeg kunnet spare meg for. I de senere år har jeg fått opp øynene - bittelittegrann - for Rolling Stones.
¨
Bill Wyman, som var Stones bassist fra starten av, opprettet for noen år siden sitt eget spisested, Sticky Fingers, sammen med noen andre. Sticky Fingers går for å være en "crem de la crem" burgerbar hvor man også har .A La Carte som du kan se ved å klikke her

Sticky Fingers har selvsagt også mange minnegjenstander fra Bill Wyman's tid i Rolling Stones, og burde dermed være verdt et besøk for alle som har eller har hatt forhold til denne gruppa.

Sticky Fingers finner vi ved å ta Underground til High Street Kensington, hvoretter det er ca. 3 minutters spasertur til
1a Phillimore Gardens
Kensington
London W8

De som er samstemte om å spise her, f.eks på onsdag kveld, kan jo legge inn en kommentar. Så bestiller vi bord via nettsiden.

1 kommentar:

  1. Jeg er også mest på Beatles, men har også et
    godt forhold til Stones.
    Sticky Fingers er en meget bra plate og for min del hadde det vært morsomt å spise der.

    SvarSlett